4 قدم ابتدایی داشتن کامنت بیشتر در اینستاگرام


اگر چند روزی از اینستاگرام دور باشید و بعد از یکی دو روز به آن سر بزنید متوجه می شوید که پست هایی در صدر فید شما به نمایش در می آید که شاید دو روز پیش منتشر شده باشند. در گذشته نمایش فید به صورت زمانی بود، طوری که آخرین پست ها در صدر به نمایش در می آمد. اما الگوریتم جدید اینستاگرام به صورتی است که پست هایی که دارای Engagment یا تعامل بالا هستند در بالای فید به نمایش در می آیند. در این مقاله به شما یاد می دهیم که با رعایت چند نکته ساده به کامنت بیشتر و لایک عکس های خود برسید و تعامل خود را با دیگر کاربران بیشتر کنید تا بتوانید به بالای فید اینستاگرام و نهایتا به صفحه اکسپلور راه یابید.
طبق الگوریتم جدید اینستاگرام پست ها برای آن دسته از کاربرانی به نمایش در می آید که برای محتوای شما برایشان جالب باشد. حالا باید دید که چگونه اینستاگرام علایق کاربران را می سنجد. طی بررسی های انجام شده می توان گفت که اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی خود پس از مدتی به سلایق کاربران خود پی می برد. این امر با فاکتور هایی نظیر لایک، کامنت، سیو و بازدید های کاربران انجام می شوید. هم چنین پست هایی که دارای کامنت بیشتر، لایک و بازدید بیشتر هستند نیز در دسته قرار گیرندگان در صدر هستند. به طور خلاصه می توان 3 عامل را برای این که یک پست در صدر باشد در نظر گرفت.

  1. تعداد لایک ها و کامنت ها، فوروارد و سیو های یک پست اینستاگرام
  2. تعداد تعاملات و بازخورد های کاربران با پست های قبلی شما
  3. زمان اشتراک گذاری پست ها
    اکنون 4 قدم ابتدایی برای داشتن کامنت بیشتر در اینستاگرام را یک به یک مورد یررسی قرار می دهیم.
    صفحه خود را عمومی کنید
    برای بیشتر دیده شدن و افزایش لایک و افزایش فالوور های خود ابتدایی ترین عمل این است که صفحه خود را Public کنید. برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات صفحه خود رفته و در قسمت Private آن را از حالت انتخاب خارج کنید.
    اعلان ها یا نوتیفیکیشن خود را فعال کنید
    این قسمت هم در تنظیمات موجود است. با فعالسازی این بخش می توانید به راحتی از لایک و کامنت کاربران خود مطلع شوید و به آن ها پاسخ دهید یا لایک کنید. با این کار در تعامل با کاربران خود پیشرفت خواهید کرد و شانس خود را برای بازدید بیشتر پست ها بالا می برید.
    تولید محتوای با کیفیت
    بدیهی است که پست با کیفیت و محتوای خوب اصل مهمی برای دیده شدن توسط مخاطبان بیشتر است. در تولید محتوا کیفیت را بر کمیت و تعداد پست ترجیح دهید.
    زمان بندی مناسب مهم ترین اصل دیده شدن
    پست های خود را در زمان های که شانس دیده شدن بیشتری دارند ارسال کنید و هم چنین سعی کنید در روز بیش از 2 یا 3 پست به اشتراک نگذارید و حوصله سربر نباشید.

admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت هایی در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کار مجازی شما

س ژانویه 7 , 2020
بهترین راه برای افزایش فروش اینترنتی اعتماد سازی برای مشتریان است. البته باید بدانید که اعتماد سازی ومشتری مداری نه تنها در کسب و کارهای اینترنتی و اینستاگرامی بلکه در تمامی کاسبی ها حرف اول را می زند. اولین و واضح ترین فاکتور برای اعتماد سازی و افزایش فروش اینترنتی […]