هشتگ سازی برای برند ، چگونگی و ترفندها


شاید باور این قضیه برایتان سخت باشد که در طی چند سال اخیر هشتگ ها با چه سرعتی پیشرفت کرده اند تا جایی که دست به شکلدهی کمپین ها و گروه ها زده اند و حتی در انتخابات ریاست جمهوری هم تاثیر گذار بوده است. از این رو باید مستحضر باشید که هشتگ سازی برای برند شما تا چه حد می تواند به کسب و کارتان رونق دهد. به همین علت در این مقاله به بررسی روش ها و ترفند هایی می پردازیم که به شما کمک می کند بتوانید هشتگ مخصوص به برند خود را بسازید و برای همه جا بیاندازید.
بیشترین کارکرد هشتگ در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام است برای افزایش بازدید خود از طریق هشتگ اولین گام این است که بازار هدف خود را شناسایی کنید. در وهله بعدی باید در انتخاب هشتگ خلاق باشید هم چنین به نکات زیر توجه کنید.
1- هشتگ مختصر و کوتاه
هر چند اینستاگرام محدودیتی در طول هشتگ مورد استفاده شما ندارد اما توجه کنید هشتگی که انتخاب می کنید کوتاه باشد و کلمات زیادی را شامل نشود. دقت داشته باشید که کوتاهی آن باعث نشود که هشتگ شما به کل بی معنا باشد. استفاده از کاراکتر کم برای رساندن لب مطلب شاید کار سختی باشد اما با کمی خلاقیت قابل دسترسی است. در مختصر کردن اسامی سعی کنید لطمه ای به نام و محتوای برند شما وارد نشود.
2- هشتگ های جنجالی و احساسی بسیار جواب می دهند
استفاده از هشتگ هایی که احساسات مردم را درگیر می کند می تواند کاربران زیادی را با شما همراه سازد و تعامل پیج شما را به شدت بالا ببرد.
3- هشتگ سازی برای رویداد ها و دورهمی ها
برای مجالس و رویداد هایی که ترتیب می دهید هشتگ سازی کنید این امر سبب جمع شدن شرکت کنندگان دور هم می شود و هم چنین به طور رایگان چندین گزارشگر از رویداد خود را خواهید داشت.
4- مراقب دوپهلو بودن هشتگ هایتان باشید
استفاده از هشتگ هایی که ممکن است دو یا چند معنی متفاوت داشته باشند مانند تیغ دودمه است این هشتگ ها اگر به مثابه معنی بد برداشت شوند می توانند دودمان پیج شما را به باد دهند.
5- همیشه آپدیت و به روز عمل کنید
برای هشتگ سازی برند خود همواره باید اتفاقات روز را رصد کنید و ببینید که کدام اتفاق با برند شما مرتبط است و از آن هشتگ ها استفاده کنید تا همراه ترند ها هشتگ شما نیز بالا بیاید.

admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بالا ماندن در صفحه فید اینستاگرام | الگوریتم های اینستاگرام چیست؟

س ژانویه 7 , 2020
برای بالا آمدن و بالا ماندن در صفحه فید اینستاگرام که دروازه ای است رو به سوی رفتن در صفحه اکسپلور و بیشتر دیده شدن و متعاقبا افزایش فالوور واقعی و میزان لایک و کامنت پست ها اصولی را باید به تداوم رعایت کرد تا به نتیجه ای مطلوب رسید. […]