ضرورت هایی در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کار مجازی شما


بهترین راه برای افزایش فروش اینترنتی اعتماد سازی برای مشتریان است. البته باید بدانید که اعتماد سازی ومشتری مداری نه تنها در کسب و کارهای اینترنتی و اینستاگرامی بلکه در تمامی کاسبی ها حرف اول را می زند.
اولین و واضح ترین فاکتور برای اعتماد سازی و افزایش فروش اینترنتی محصولات شما بویژه در شبکه اینستاگرام داشتن فالوور زیاد است. به این منظور می توانید از ربات های هوشمند اینستاگرامین و یا روش هایی مثل دایرکت انبوه یا روش های بسیاری که در مقالات قبل گفتیم استفاده کنید. بعد از بالا بردن فالوور به حد چشم پر کن و معقول رعایت نکات زیر در افزایش فروش اینترنتی و مجازی شما نیز تاثیر گذار است.
1- برندسازی کنید
برندسازی کسب و کار شما هویت شرکت یا مجموعه شما را مشخص می کند با استفاده از مجتوای مناسب، هشتگ ها ، تبلیغات و بسیاری از روش های دیگر می توانید برند خود را جا بیاندازید اما بدانید که تبلیغات توسط پیج های معتبر یکی از زود بازده ترین راه هایی است که می توانید خیلی سریع ازآن نتیجه مطلوب را دریافت کنید.
2- دقت در تولید محتوا
محتوا مهم ترین اصل در اعتبارسنجی یک پیج است. محتوای با کیفیت و خوب حتی از تعداد فالوور نیز مهم تر است. ممکن است شما 500 فالوور داشته باشید اما همه این 500 نفر محتوای شما را دنبال کنند و مشتری تان باشند و یا 10 هزار فالوور داشته باشید و 100 نفر هم برای شما مشتری نباشد.
3- محتوای آموزشی تولید کنید
در حوزه کسب و کار خود بخشی از محتوای تولیدی خود را به آموزش رایگان اختصاص دهید. این کار هم اشتراک کاربران در بحث های صفحه شما افزایش می دهد و هم اعتبار فوق العاده ای به برندتان می بخشد.
4- نمایش محصولات در فضای واقعی
محصولات خود را در مکان های واقعی نمایش دهید مثلن اگر محصول شما خودرو است به جای عکس های کاتولوگی آن را در خیابان یا اگر لباس محصول شماست به جای استفاده از مانکن از مدل استفاده کنید. می توانید عکس از مشتریان خود بخواهید تا عکسشان را در حین استفاده از محصولتان به نمایش بگذارید.
5- خدمات خود را تضمین کنید
تضمین خدمات، عنصری مهم در کسب و کار و افزایش فروش اینترنتی شماست. پاسخگویی سریع و تعامل و درک مشتری بهترین راه تضمین خدمات و خدمات پس از فروش شماست.
6- از پشت صحنه خود عکس و فیلم منتشر کنید
این کار سبب می شود تا مشتری با شما صادقانه رفتار کند و به شما اعتماد داشته باشد چرا شما نیز صداقت را در کار پیشه کرده اید.
7- نظر مشتریان را راجع به محصولاتتان بازنشر دهید
با این کار همانطور که قبلا ذکر شد نه تنها صداقت را چاشنی کار کرده اید بلکه می توانید با در نظر گرفتن نظر مشتریان به ارتقا کیفیت محصول خود بپردازید هم چنین حس دیده شدن و ارزش نهادن را در مشتری القا کنید.

admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشتگ سازی برای برند ، چگونگی و ترفندها

س ژانویه 7 , 2020
شاید باور این قضیه برایتان سخت باشد که در طی چند سال اخیر هشتگ ها با چه سرعتی پیشرفت کرده اند تا جایی که دست به شکلدهی کمپین ها و گروه ها زده اند و حتی در انتخابات ریاست جمهوری هم تاثیر گذار بوده است. از این رو باید مستحضر […]