زمان بندی مناسب در پست های اینستاگرامی


پیشرفت روز افزون و همه جانبه اینستاگرام به خصوص درشاخه ی کسب و کارهای دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. همه ی ما در صفحات شخصی خود افراد بسیاری را میبینیم که به فروش محصولات خود، ارائه خدمات و یا تبلیغات مشغولند و ازاین راه کسب دارآمد می کنند. اولین لازمه داشتن یک صفحه ی بیزنسی دیده شدن صفحه توسط مخاطب است. برای بیشتر دیده شدن و رسیدن به حد مطلوبی از فالوور و ویو و لایک عوامل متعددی دخیل هستند که بتوانند کیفیت صفحه ی شما را بالا ببرند. یکی از این عوامل که البته عامل مهمی هم هست زمان بندی مناسب در پست های اینستاگرامی است. این عامل در کنار عواملی چون انتخاب هشتگ مناسب، انتخاب عکس خوب با فیلتر درخور و بسیاری از فاکتور های دیگر می توانند تاثیر بسیار زیادی در افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام شما داشته باشند.
بهترین زمان برای ارسال پست چه موقع است؟
برای پی بردن به این مقوله که چه موقعی بهترین زمان برای پست گذاشتن است در قدم اول باید مجموعه ی مخاطبین خود را شناسایی کنید. شما با توجه به آن دسته از محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید دسته خاصی ازمردم را به عنوان مشتری در مخاطبان خود دارید. برای افزایش بازدید و همچنین افزایش لایک پست های خود باید بهترین زمان را با توجه به این مخاطب ها پیش بینی کنید.
این کار را می توان به صورت آزمون و خطا انجام داد. به این صورت که در بازه ای از ساعات مختلف روز به ارسال مطلب بپردازید تا ببینید در چه موقعی بیشترین بازدید را می گیرید. یک هفته تا ده روز این کار را انجام دهید تا نهایتا به یک نتیجه کلی راجع به زمان بندی مناسب در پست های اینستاگرامی خود برسید. گفتنی است این زمان بندی مناسب پست ها در کنار زنجیره ای از عوامل گوناگون دیگر نظیر پست مناسب، کپشن مناسب و هشتگ مناسب می تواند نتیجه خوبی را در جهت افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش بازدید صفحه شما داشته باشد.

admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

7 راهکار طلایی برای به کارگیری بهترین استوری اینستاگرام

س ژانویه 7 , 2020
امروزه روز به دلیل استقبال شدید مشاغل از فعالیت در بستر دیجیتال وفضای مجازی به خصوص شبکه گسترده اینستاگرام فعالیت و رقابت بی سابقه ای بین کاربران این شبکه اجتماعی در جهت بالا بردن فالوور، افزایش بازدید، افزایش لایک و کامنت شکل گرفته است. در کسب و کارهای حوزه اینستاگرام […]