روش های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام


دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام می تواند به عنوان مهم ترین عامل در افزایش بازدید پروفایل و افزایش ویو پست ها و استوری یاد شود. به محضی که شما راه به اکسپلور بیابید می توانید شدت افزایش فالوور را در صفحه خود به وضوح ببینید.
اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه؟ الگوریتم های خاص اینستاگرام در این رابطه چیست؟ چه عواملی را باید رعایت کنید تا به این صفحه برسید؟ چه مولفه هایی در پست گذاری و افزایش تعامل بین شما با کاربرانتان در رسیدن این صفحه و دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام تاثیر گذارند.
قطعا شما با فید اینستاگرام آشنایی دارید. فید یا خانه همان صفحه ی نخستی است که پست ها به شما نمایش داده می شود و اکسپلور صفحه ذره بین همان سرچ است. دیده شدن در اکسپلور برای هر کاربری یک رویای زیبا در جهت افزایش فالوور در اکانتشان خواهد بود. در وهله اول باید این را بدانید که اگر پست شما در نتیجه نخست فید کاربرانتان نباشد امکان رسیدن آن به صفحه اکسپلور وجود نخواهد داشت.
در گذشته فید بر اساس زمان پست فالووینگ ها به نمایش در می آمد و هر کس که نزدیک ترین پست را گذاشته بود شانس بیشتری برای دیده شدن می یافت. اما امروزه الگوریتم های اینستاگرام برای نمایش پست ها در فید کاربران با تغییراتی روبرو شده است. در این تغییرات فاکتور زمان تعیین کنندگی سابق را ندارد. ممکن است شما الان، دو ساعت یا سه ساعت قبل پستی را کرده باشید و هنوز هم کسی ان را ندیده باشد. الگوریتم اینستاگرام در واقع به این صورت است که ابتدا پست را به 10 درصد از مخاطبانتان نشان می دهد و اگر میزان تعامل آن ها از نظر لایک، ویو، سیو و کامنت قابل ملاحظه باشد آن پست با سایر فالوور های شما نیز به اشتراک در می آید و در صدر فید کاربرانتان قرار می گیرد. در واقع قرار گیری مکرر در صدر فید کاربران اینستاگرام راهی است برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام. در مقاله های بعدی به بررسی چگونه در صدر فید ماندن پست های اینستاگرامی خواهیم پرداخت.

admin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *